Η σοκολάτα είναι μια γλυκιά αμαρτία! Και όποιος την αγαπάει, την επιθυμεί και συχνά! Δυστυχώς η υψηλή θερμιδική της αξία δεν μας επιτρέπει να την καταναλώνουμε όσο συχνά θέλουμε. Σου δίνω λοιπόν εναλλακτικές , υγιεινές και νόστιμες επιλογές αντί για την σοκολάτα:

Το πιπέρι καγιέν θεωρείται ο βασιλιάς των μπαχαρικών από την αρχαιότητα. Δεν είναι τυχαίο που οι καυτερές πιπεριές έχουν χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χρόνια για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων υγείας.

Δεν είναι τυχαιο που το γιαούρτι βρίσκει χώρο σε κάθε διατροφή! Είτε αφορά απωλεια βάρους, ή μυική ενδυνάμωση ή τόνωση ανοσοποιητικού , το γιαούρτι έχει πολύτιμες ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Πλούσιο σε πρωτεϊνη υψηλής βιολογικής αξίας, ασβέστιο, βιταμίνη D, σε συνδυασμό με προβιοτικά το καθιστούν ιδανικό σνακ ως πρωινό ως βραδινό αλλά και ενδιάμεσα από τα γεύμα ή μετά την προπόνηση. Κατάλληλο για όλες τις ηλικίες, μπορεί να καταναλωθεί μόνο του, με φρούτα, με ξηρούς καρπούς, σε smoothie  ή… με πιο ευφάνταστους τρόπους!

Το τσάι του βουνού είναι αγαπημένο αφέψημα ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες. Η θρεπτική του αξία είναι αξιοσημείωτη και παράλληλα με την μοναδική επίγευση, συμβάλλει και στην ενυδάτωση του οργανισμού. Η επιστημονική του ονομασία είναι Σιδερίτης και είναι γνωστό και σαν τσάι ελληνικό ή τσάι του Ολύμπου ή τσάι Παρνασσού.

Αυγά  - Αν ψάχνετε ένα «υπόδειγμα» πλήρης φυσικής τροφής – δηλαδή αυτής που περιέχει όλα τα απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό συστατικά – το αυγό αποτελεί ίσως το καλύτερο παράδειγμα.

Η φύση προσφέρει απλόχερα πολλούς διατροφικούς θησαυρούς. Ένας από αυτούς είναι το ρόδι. Το ρόδι θεωρείται υπερτροφή, αφού είναι συμπυκνωμένο σε πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Συγκεκριμένα όταν γίνεται  χυμός, φαίνεται να περιέχει ακόμη μεγαλύτερη συγκέντρωση αναρίθμητων βιταμινών και συστατικών.