Υπάρχει τρόπος για να χάσεις κιλά και και φυσικά κάποια μυστικά διατροφής τα οποία μπορείς να υιοθετήσεις με στόχο το αδυνάτισμα.

1. Πίνε 1 ποτήρι νερό πριν και μετά από κάθε τι που τρως

Η επαρκής ενυδάτωση βοηθάει στον καλύτερο μεταβολισμό και παράλληλα δημιουργεί παραπάνω κορεσμό, άρα χορταίνεις με μικρότερη ποσότητα. Μπορείς να πίνεις και άλλα ροφήματα όπως ανθρακούχο νερό, σόδα, πράσινο τσάι, αφέψημα μέντας, καφέ.

2. Έχε πάντα μαζί σου ένα φρούτο

Είναι το καλύτερο σνακ που θα σου δώσει λίγες θερμίδες, πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και θα σε κρατήσει χορτάτη! Προτείνω μπανάνα, ρώγες σταφυλιού, μήλο, τα οποία είναι φρούτα που μπορείς εύκολα να έχεις μαζί σου στην τσάντα ή στο συρτάρι του γραφείου σου.

3. Φάε λιγότερο κρέας

Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες ή γραμμάρι/1  Απλά, προσπάθησε το πιάτο σου σε κάθε γεύμα να περιλαμβάνει σε ποσοστό 80% τροφές που καλλιεργούνται , δηλαδή φρούτα, λαχανικά, όσπρια και 20% τροφές που… περπατούσαν πριν καταλήξουν στο τραπέζι σου.

4. Την ώρα του γλυκού, πλύνε τα δόντια σου

Μόλις τελειώσεις το φαγητό σου σήκω από το τραπέζι και πλύνε σχολαστικά τα δόντια σου , χρησιμοποίησε και οδοντικό νήμα και στοματικό διάλυμα. Έτσι, ακόμα κι αν οι υπόλοιποι τρώνε ήδη το γλυκό όταν επιστρέψεις στη θέση σου, το πιθανότερο είναι να έχεις χάσει πια την όρεξη για επιδόρπιο.

5. Φάε ό,τι θες αλλά σε μικρή ποσότητα

Πάρε ένα μικρό μπολάκι ή ένα πιάτο του φρούτου και σέρβιρε εκεί το φαγητό σου, μαζί με τη σαλάτα ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό, όπως ψωμί, τυρί κ.λπ. Έτσι, δεν χρειάζεται να στερηθείς τίποτα αλλά, από την άλλη, είναι πρακτικά αδύνατο να το παρακάνεις με την ποσότητα.

6.Βρες κάτι που να σε αποσπάσει για 10’

Τόσο χρόνο χρειάζεσαι για να ξεπεράσεις τη λιγούρα σου για γλυκό ή αλμυρό, χωρίς να φας τίποτα. Αυτά τα λεπτά κάνε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το φαγητό ή την κουζίνα, όπως να βάψεις τα νύχια σου, να σερφάρεις στο Facebook ή να τακτοποιήσεις το συρτάρι με τα εσώρουχά σου.

7.Απόφυγε τις κενές θερμίδες

Βγάλε από το διαιτολόγιό σου οποιοδήποτε τρόφιμο δεν σου προσφέρει κανένα θρεπτικό συστατικό, όπως τα τυποποιημένα σνακ, τα αναψυκτικά, οι συσκευασμένοι χυμοί και το αλκοόλ. Έτσι, θα μπορείς να καταναλώνεις περισσότερες από τις τροφές που βοηθούν τον οργανισμό σου.

8. Μην μπαίνεις στην κουζίνα για 12 ώρες

Μετά το βραδινό, πλύνε τα πιάτα, καθάρισε την κουζίνα, πάρε ένα ποτήρι κι ένα μπουκάλι νερό μαζί σου, σβήσε το φως και μην ξαναμπείς μέσα μέχρι το επόμενο πρωί. Έτσι, θα αποφύγεις να πάρεις κάτι και να τσιμπήσεις χωρίς να το καταλάβεις.

9. Πιες τον καφέ σου σκέτο

Εάν συνηθίζεις να πίνεις καθημερινά κάποιον από αυτούς τους καφέδες με τα εντυπωσιακά ονόματα, με σαντιγί, αρωματικά σιρόπια και ζάχαρη, άλλαξε συνήθεια. Μάθε να πίνεις τον καφέ και τα υπόλοιπα ροφήματα σκέτα ή έστω με πολύ λίγο γάλα με λίγα λιπαρά.

10. Περπάτα για 60 λεπτά κάθε μέρα

Όλα τα κινητά διαθέτουν πλέον βηματομετρητή! Βάλε στόχο να έχεις καλύψει χλμ ή 10000 βήματα την ημέρα. Ακόμη και αν δεν πηγαίνεις τακτικά στο γυμναστήριο, το καθημερινό περπάτημα θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος σε συνδυασμό με το διαιτολόγιό σου

 

 

 Αναστασία Κόκκαλη
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος