Οι μέρες των Γιορτών πλησιάζουν και όλα επικεντρώνονται στο φαγητό! Οι φετινές γιορτές είναι διαφορετικές αλλα σε σε κάθε περίπτωση θα σας δώσω κάποιες συμβουλες με σκοπό να μην βάλουμε κιλά αλλά και να προστατέψουμε την υγεία μας.

Η δίαιτα ή ή διατροφή που έχεις ξεκινήσει, φυσικά και πρέπει να συνεχίσει εν μέσω καραντίνας. Επίσης, μπορεί τώρα να είναι μία καλή ευκαιρία για να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα διατροφής για να χάσεις κιλά τώρα που βρίσκεσαι στο σπίτι.

Η εγκυμοσύνη είναι μία ιδιαίτερη περίοδος στην ζωή της γυναίκας σε ό,τι αφορά την διατροφή της. Η επαρκής πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών είναι σημαντική για την ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου αλλα και για την καλή υγείας της μητέρας.


Ηρεμία και .. ευτυχία μέσω της Διατροφής: Γίνεται?Ένα γλυκό χαμόγελο σε συνδυασμό με θετική σκέψη και αισιόδοξη στάση ζωής προκαλούν καλή διάθεση και οδηγούν στην ευτυχία. Και που κολλάει τώρα η διατροφή?

Μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη, αν τρώμε λιγότερο junk food? Ναι! Ο πλανήτης μας, τρέφεται … όπως τρεφόμαστε και εμείς. Είναι αλληλένδετες οι έννοιες Διατροφή – άνθρωπος – περιβάλλον. 

Οι βιταμίνες ανήκουν στα μικροθρεπτικά συστατικά και αποτελούν θεμέλιο λίθο στην ανθρώπινη υγεία. Τις προσλαμβάνουμε μέσω της τροφής και οι ανάγκες διαφοροποιούνται ανάλογα με το φύλο και την ηλικία. Η σύγχρονη γυναίκα έχει υψηλές θρεπτικές ανάγκες, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της καθημερινότητας με υγεία, ευεξία και αντοχές.  Μία ισορροπημένη υγιεινή διατροφή είναι βασική προϋπόθεση για την κάλυψή τους, επομένως οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να πάρουν όλες τις βιταμίνες που χρειάζονται, κάνοντας έξυπνες επιλογές τροφίμων. Ωστόσο, κάποιες ίσως χρειαστούν και συμπληρώματα.

Η απόλαυση του φαγητού είναι απαραίτητο συστατικό στην καθημερινότητά μας και συμβάλλει στην ποιότητα της ζωής μας. Ο τρόπος που τρώμε επηρεάζει την γευστική ικανοποίηση αλλά και τη διαδικασία της πέψης. Αναμφίβολα με τους γρήγορους ρυθμούς της εποχής μας, οι περισσότεροι τρώνε γρήγορα και σε ακατάλληλο περιβάλλον.

Ακούγοντας τη λέξη ‘αντιοξειδωτικά’ ή ‘ αντιοξειδωτική δίαιτα’, το μυαλό μας πηγαίνει σε κάτι πολύ υγιεινό και … πολύ ‘μαγικό’! Πράγματι, η επιστημονική βιβλιογραφία έχει αναρίθμητες αναφορές στα οφέλη των αντιοξειδωτικών στην υγεία μας. Φαίνεται ότι αυτά τα πολυσυζητημένα αντιοξειδωτικά τα κάνουν όλα: προάγουν την υγεία, ενισχύουν το ανοσοποιητικό, μειώνουν τις φλεγμονές, μας αδυνατίζουν και μας ομορφαίνουν! Αυτό, όμως που μας μαγνητίζει ακόμη περισσότερο , είναι η δράση των αντιοξειδωτικών στην εμφάνισή μας, αφού ξέρουμε πολύ καλά ότι τα αντιοξειδωτικά καθυστερούν την γήρανση!

Όλη η αλήθεια για τα «καλά» και τα «κακά» λιπαρά στη διατροφή. Δεν πρέπει να τα βγάλουμε από τη διατροφή μας. Απλώς να τα αναγνωρίζουμε και να προτιμάμε αυτά που μας κάνουν καλό.

Καθώς διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής, τα νηστίσιμα ή αλλιώς σαρακοστιανα έχουν την τιμητική τους μαζί με τις ερωτήσεις των ενδιαφερομένων αν παχαίνουν τα θαλασσινά ή αν ανεβάζουν την χοληστερόλη οι γαρίδες… Οι μελέτες των τελευταίων ετών μόνο θετικά έχουν να δείξουν σχετικά με την νηστεία και την υγεία μας.